Előző
Következő
új cikk

Belföld

Zsidó felmenői miatt magyarázkodik a jobbikos EP képviselő

index.hu|2012. jún 27. 08:54
[A+ A-]
Szegedi Csanád, a Jobbik volt alelnöke interjút adott a párthoz közeli barikad.hu portálnak, amiben elismerte, hogy anyai ágon zsidó felmenői is vannak. Szegedi az őt ért támadásokra reagált ezzel: a volt alelnököt az elmúlt napokban több jobboldali hírportálon is kritizálták származása miatt.
Szegedi anyai családfájáról néhány hete egy hungarista portál közölt részleteket, hangsúlyozva, milyen névmagyarítások fordultak elő a család múltjában.

Az ügy hátterében valószínűleg a Jobbik borsodi belháborúja áll - írja az index.hu . Áprilisban kizárták a Jobbik frakciójából Endrésik Zsoltot, a párt korábbi Borsod megyei elnökét, mert egy belső vizsgálat szerint Endrésik pártügyeket szivárogtatott ki a hvg.hu-nak. A hvg.hu írt többek között arról is, hogy az Endrésik vezette megyei elnökség lemondott, mert elegük volt Szegedi Csanádból. A cikk szerint az EP-képviselőként dolgozó Szegedi döntően befolyásolta a párt ügyeit Borsod megyében, ez ellen lázadtak fel Endrésikék. Endrésiket májusban a pártból is kizárták egy társával, Kisgergely Andrással együtt

A Szegedi ellen indult internetes kampány nem volt sikeres, a vasárnap tartott tisztújító választmányi gyűlésen az EP-képviselőt 92 százalékos többséggel megválasztották a Jobbik Borsod megyei elnökévé.

Szegedi a barikad.hu interjújában elmondta, hogy másfél éve karaktergyilkossági kísérlet zajlik ellene, de valójában Vona Gábor a célpont, csak előbb a pártelnök támaszait akarják "levadászni". Zsidó felmenőiről azt mondta, hogy nem tudott róluk, és az új információknak még ülepedniük kell, de a Kárpát-medencében soha nem a származás számított, hanem az, hogy ki hogyan viszonyul a magyarság ügyéhez. "A magyarság mindig vállalást jelentett és nem valami faji felsőbbrendűséget" - fogalmazott.

Hozzászólások (97)

A hozzászóláshoz .

Explorer 2012.06.30. 08:53
A Zsidó származás nem szégyen!
A szélsőjobboldali párt példaképéről is kiderült,hogy „askenázi“Zsidó volt...

Egy DNS-(nyálvizsgálat) bizonyiték alapján rátaláltak Hitler utolsó élő rokonána az alsóausztriai- Waldviertelben.

Két Belga származáskutató 39 Hitler- rokonságához tartozó személytől vett, a DNS vizsgálatokhoz szükséges nyálmintát, amelyből megállapították, hogy Hitler rokonságban állt az általa alacsonyabb rendűnek nevezett fajokkal, melyeket a Második világháború folyamán el akart tüntetni – írja a http://www.telegraph.co.uk.

A DNS-vizsgálat eredményeként meglepő következtetésre jutottak a kutatók: egy Nyugat-Európában ritka kromoszómát azonosítottak, amelyet eddig marokkói, algériai és tunéziai berberek, valamint az ashkenázi és szefárd zsidóknál találtak. „A vizsgálat fényében elmondhatjuk, hogy Hitler pontosan olyan népekkel állt rokonságban, akiket megvetett és üldözött” – fejtette ki Jean-Paul Mulder
***
Ez egy valódi krimi a „Hitler Kóddal“ kapcsolatban:Ki lehet az utolsó élő rokona Adolf Hitlernek?
A bécsi „News“-magazin szeretné a diktátor rokonait megtalálni az alsóausztriai Waldviertelben.

Adolf Hitler (1889 † 1945) 1889-ben Braunau am Inn - ben született(Oberösterreich-Felsőausztria). A családja az alsóausztriai Waldviertel tartományból származott.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/40/Karte_Aut_Noe_Bezirke.png

Waldviertel
észak-nyugati része Niederösterreich -Alsóausztriának-szövetségi tartománynak.Délen a Duna,délnyugaton Felsőausztria (Oberösterreich),északnyugaton -északon Csehország és keleten Manhartsberg(537m) határolja.

„Igen“erősítette meg egy gazda „Rokonságban vagyok hitlerrel.“

A nyomok keresését a Belga zsurnaliszta Jean-Paul Mulders amerikában kezdte el.Addig kaparászott,míg rálelt Hitler második,61 éves unokatestvérére. Beszélgetés közben a szokásos almásrétest ettek (Apfelstrudel),majd utána kávét ittak. Amikor a hitler-rokonnak valami elvontat a figyelmét és másfelé nézett-Mulders eltette a szerviettjét,amibe a Führer rokona megtörölte a száját.
Később a szakértők ebből izolálták a „Hitler Klán“ DNS-ét.

De hol keressünk tovább ?
Mulders az alsóausztriai waldviertelt vette szemügyre,innen származott Hitler nagymamája Anna Schicklgruber, apja Alois ,és anyja Klara. A náci hatalom megszűnése után teljesen eltűn erről a területről a Hitler-név.Aki ezt a nevet hordta,mind más nevet választott.

Forrás.:
http://www.zdf-enterprises.de/de/int-katalog/zdfefactual/history-biographies/hitlers-familie#.T-6eT91qnb1

http://www.zdf-enterprises.de/de/int-katalog/zdfefactual/history-biographies/hitlers-familie#.T-2NFN1qnb0

http://www.bild.de/news/2010/oesterreich/sein-letzter-verwandter-norbert-h-lebt-in-oesterreich-11600368.bild.html


"Van
mááásik"
Eötvös Gábor
corsac 2012.06.29. 15:40
Hmmm... jó zsidó, meg rossz zsidó... magyar nemzeti érzelmű zsidó...
Érdekes dolgok ezek.


Szeged... Itt született meg a "szegedi gondolat". Itt alakult meg a fehér tiszti hadsereg, amely aztán Horthyt fővezérének ismert el. Pedig az alakuláskor, a 72 tartalékos tiszt között még 15 zsidó volt, köztük a helyi hitközség elnökének a fia is. Akkor még elfogadták őket, pedig a szervezéskor felülről ki lett adva ukázba, hogy zsidókat ne toborozzanak a tartalékos sereg tisztikarába
Mindegy, a kezdetek már csak ilyenek.
De már hamar kimutatták a foguk fehérét.
Miután átvették a hatalmat a fehér tisztek, csináltak némi kis provokációt is. Fegyveresen bementek a nép közé, és militáns gőggel szólították fel az embereket: "Oszoljatok! Léhűtő munkakerülők! Vörös zsiványok!" De a munkások ekkor még öntudatosan visszaszóltak. Erre az előkészített lovas- és gyalogoscsendőrök meg rendőrök siettek a Széchenyi térre, még géppuskát is vittek magukkal. De mert a franciák tartották megszállva a várost, csak a levegőbe mertek lövöldöztek a fehér tisztek. A nép meg nem mozdult egy tapodtat sem, kikacagta őket. Erre megrohanták a kacagó embereket, kardlappal és puskatussal oszlatták fel a tömeget.
Eközben a Tisza szálló zsúfolt teraszán K. Pethes László százados úr valóságos szónoklatban magyarázza, hogy nem is a munkásságnak szól a hatóság erélye, azok szegény, félrevezetett emberek, hanem a félrevezetőket, a zsidókat kell szétverni, és szidta a zsidókat annak rendje módja szerint. Ere egy másik asztaltól csak feláll egy másik úriember, fenyegetően odalép az utcai szónok elé:
- Én is zsidó vagyok!
- Te piszok kommunista! Majd adok én neked! - ordít rá K. Pethes, mire a másik úr nekirohan, de egy harmadik úr, Szilassy József százados is beleavatkozott az afférba és K. Pethessel együtt megverik, lefogják, átadják a rendőröknek, akik aztán börtönbe cipelik. Ez az úr a sztrájkoló munkások szétverése után a rendőrség egyetlen foglya.
És a poén?
A letartóztatott úr Bach Artúr, tartalékos főhadnagy, maga is tagja a nemzeti hadseregnek, éppen a botrányt okozó járőrt kiküldő tartalékos tiszti században szolgál, csak véletlenül van rajta civilruha, mert aznap szabadságon van. És bizony ez a "jó zsidó" tagja volt annak a bizonyos 72 tartalékos tisztnek, amelyből 15 minden igyekezet ellenére zsidó volt, és akik jók voltak akkor, amikor a szegedi vörös katonákat kellett lefegyverezni.

Hát így értse az ember azt, hogy vannak jó és rossz zsidók!
altmeister63 2012.06.29. 06:24
Ugye Szegedi Csanád állítja; a Kárpát medencében,sohasem faji alapon dőlt el ki a Magyar,hanem a magyarság
vállalása alapján.Ami ugye az eddig hangoztatott jobbikos és saját nézetei alapján is hazugság,de a Kárpát medence történelmi eseményei kapcsán is.Vagy Csanádka mégsem ismeri Kelet Közép Európa történelmét?Igaz aki saját családja,és felmenői történelmében is járatlan,arról ez is feltételezhető.
altmeister63 2012.06.29. 06:11
"Tovább víve a gondolatot: ezek a derék magyarok ott a Jobbikban azért erősen homofóbok is!
Te szentanyaúristen, csak nem?!"
Bár a téma,lassan lekopja magáról az újdonság varázsát,de pontosan Szegedi Csanád politikai szereplése és "emberi" viselkedése,égeti le őt,és az adódó történelmi párhuzamok okán röhögteti ki magát és pártját
Egyébként a bevezetőben idézett állítás és kérdés nem minden alapot nélkülöző,hisz jobbikban uralkodó erős homofóbia,amit több orvos,és főként pszihiáter valós történések,élmények tagadásának minősíti a túlzott ilyen- fajta reakciót.
vaskovacs 2012.06.29. 03:15
tovaris] [2012.jún.28. 15:58] "Nem az számít., hogy ki a magyar származású"... Ez igaz. "Sőt. Egyáltalán nem számít a magyar származás. " Ez viszont nem igaz. "Az, hogy valaki magyar, vagy sem - totálisan érdektelen dolog." Maga szerint.
"Az számít, hogy valaki ember legyen, a szó leghumánusabb értelmében. " Ezek csak szavak, maga a legjobb példa, aki nekem azt írta, hogy én nem fogok kapni nyugdíjat ( nagyon kedves és emberi tetszett lenni tényleg).

vaskovacs 2012.06.29. 03:11
antonio] [2012.jún.28. 16:35]"Milyen bájos! :DDD A Zsidó náci összetörve néz a tükörbe jaj! ' Nem egészen ez a helyzet. Csurka is elmondta a véleményét a dologról ( a zsidókról), hogy vannak köztük jobbak is.
vaskovacs 2012.06.29. 03:08
antonio] a szent korona nem műzeumba való. nagyon jó helyen van.
antonio 2012.06.28. 23:11
[ozmozis] [2012.jún.28. 18:02]

A sumer marhaságot, már az első orbáncrezsim alatt torgyándoktor állami szintre emelte, mint önjelölt sumerologus.
Folytatá a sort dr. grespik, és ugyan mondja már meg nékem, mely Európai államban ugrabugrál sámán a múzeumba való korona körül...
Még hogy az eszement baromság nincs állami szintre emelve? Ne röhögtessen! :D
lo-lvaso 2012.06.28. 22:28
Ez nem csoda, ilyen mindig előfordult, hogy valaki a származását valamilyen ok miatt eltitkolja.
Üldöztetés, háború, vagy éppen nem tartja már fontosnak, hisz nem éli az eredeti vallás szerinti életet, vagy éppen, mint most is már egy olyan csoporthoz húzott, akinek az egyik alapelve éppen a faji, vallási, politikai megkülönböztetés miatti vegzálása másoknak. Ámde maguknak kikérik...
A buszon két csinos kreol hölgy utazott mellettem és fennhangon mondta az egyik, hogy "Úgy utálom a cigányokat!", miközben sajnos a saját származását is szidta ezzel. Ez nagyon disszonáns volt.
Outsider1 2012.06.28. 18:58
Ne magyarázkodjon! Ne szégyenkezzen! De az ég szerelmére, ne is zsidózzon!
ozmozis 2012.06.28. 18:02

[antonio] [2012.jún.28. 17:38]
Nincs a világon még egy ilyen kevert nemzet, ebből kellett volna előnyt kovácsolni (külpolitika)
És nem nemlétező multat és eredetet kreálva szembemenni a világgal...

Hát azért még tudnék néhány olyan helyet említeni, amelyik még a Kárpát-medencénél is átjáróbb ház volt. És ott nem nagyon ápolják az egykori hódítókkal a szívélyes diplomáciai kapcsolatokat. A beszivárgókkal még úgy sem. Ellentétben velünk.

Ami meg a délibábokat illeti, minden országban vannak kisebb-nagyobb csoportok, amelyek hajlanak az ilyesmire. Állami szintre viszont csak az utódállamok (Románia, Szlovákia, részben Horvátország) emelték. Magyarországon akkor következne ez be, ha a történelemkönyvekbe íratnák be a sumér és/vagy Kárpát-medencei autochton eredetet és a közjogi méltóságok ünnepi és nem ünnepi beszédeiben is megjelenne ez a szemlélet. Ennek eddig én még nem láttam jelét, bár igaz, reggel óta nem ültem a tévé elé. Ha maga tud ilyesmiről, ossza meg velünk.
antonio 2012.06.28. 17:38

[ozmozis] [2012.jún.28. 17:30]

Hát ezaz! Baromság az egész.
Nincs a világon még egy ilyen kevert nemzet, ebből kellett volna előnyt kovácsolni (külpolitika)
És nem nemlétező multat és eredetet kreálva szembemenni a világgal...
ozmozis 2012.06.28. 17:30
Hogy az (ál)irodalom is bejöhessen ebbe a lassan genetikaivá emelkedő vitába, lássuk, hogyan fogalmazta meg a maga egyszerű eszközeivel a magyarság összetételét Lőwy Árpád (dr. Réthy László), nemzedékek kedvenc malac verseinek szerzője.
A vers alapos tanulmányozását javallom minden jobb- és baloldali eredetkutatónak:

Irodalmunkban, - büszkén mondom -
Nincs több olyan tipikus költő,
Mint Lőwy Árpád, akit ismer,
Immár egy egész emberöltő.

Nincs, ki a magyar géniusznak
Hívebb tolmácsa volna, mint ő,
- Bár meglehet, hogy van nálánál
Nem egy kiválóbb magyar költő.

De ő nevében egyesíti
A fajt, amelyre néz a Kárpát,
Hiszen fajunknak fele Lőwy,
A másik fele pedig Árpád.
ozmozis 2012.06.28. 17:10
[antonio] [2012.jún.28. 17:02]
[ozmozis] [2012.jún.28. 16:46]
Igen, de ez mennyiben árnyalja és vagy cáfolja a leírtakat?

Kifejtsem, hogy mindig elfeledkezem róla: a baloldali értékek sokak számára az ellenfél (vélt vagy valós) faji hovatartozásának nyilvántartását és fegyverként való használatát is jelenti. Bár igaz, a kisnyilasok is gyorsan beilleszkedtek 45-ben az MKP-be...
antonio 2012.06.28. 17:02

[ozmozis] [2012.jún.28. 16:46]

Igen, de ez mennyiben árnyalja és vagy cáfolja a leírtakat?
ozmozis 2012.06.28. 16:46
[antonio] [2012.jún.28. 16:35]
Látom, hisz a túlvilági életben. Csurka István február óta már csak a túlvilágon politizál.
baldem 2012.06.28. 16:46
Valóban "csak" de facto volt Heydrich a Cseh-Morva Protektorátus vezetője.
antonio 2012.06.28. 16:35
Milyen bájos! :DDD A Zsidó náci összetörve néz a tükörbe jaj! Csak a többi jobbikos tapló nehogy kutakodni kezdjen mert mék kiderül hogy lákátos nagypapa is van a családban meg weis.
Bájos amikor a seggnyaló deutsch magyarkodik, és kussol amikor a pártja zsidózik.
Röhej, amikor a vérkomcsi családból származó kövér komcsizik... Amikor csurka magyarkodik mikor a neve is tuskót jelent állítólag szlovákul. Amikor a roma miniszterelnök megtagadja a fajtáját,és árjának képzeli magát..
Röhej ez az egész ország!!!
corsac 2012.06.28. 16:26
[retkesfafej] [2012.jún.28. 16:02]

Az egész náci vezérkar csak azért volt hatalmon, mert egymást tudták zsarolni. Hitler pedig azért volt hatalmon, mert ki tudta játszani egymás ellen őket. Mindenki zsarolható valami módon - itt tehát nincs különbség az egyének között. De hogy milyen anyagokat őriznek a nagykutyák a többiekről, és milyeneket a kiskutyák, amely szegényesebb, és éppen ezért kiskutyák ők... az már érdekes történészi kérdéskör lenne. Már ha ezek a titkos anyagok fennmaradtak volna a számunkra. De hát ugye nem! Pedig a náci hatalomnak ez keresztbe zsarolás adja a gerincét, nem pedig valami ideológia.
ozmozis 2012.06.28. 16:13

[tovaris] [2012.jún.28. 15:50]
[banya] [2012.jún.27. 21:04]

Mér gondolta volna át a mondanivalóját egy náci, aki ráadásul nicknevében is egy náci tábornokot imitál...

Tovaris szerint a náci eszmék már a Római Birodalom "tábornoki karába" is beszivárogtak... (Agricola római hadvezér volt, meg ugyanezen a néven egy reneszánsz német tudós is).