Előző
Következő
új cikk

Belföld

Félreértés miatt ment neki az ügyészségnek Gyurcsány

Népszava|2012. júl 26. 17:29
[A+ A-]
Félreértette az ügyészség nyomozást megszüntető határozatát Gyurcsány Ferenc, ezért jelezte tegnap azt, hogy elégtételt kíván venni a Sukoró-ügyben eljáró vádhatóságon. A volt kormányfő tegnap kapta kézhez a Központi Nyomozó Főügyészség határozatát arról, hogy a telekcsere ügyében ellene nem emeltek vádat. Ezt már a múlt hét végén tudatta a vádhatóság, ám az akkor közölt indok, illetve a most megküldött írásos határozat hivatkozása félreérthető volt.
Gyurcsány a Facebookon azt írta: az ügyészség eddig azt kommunikálta, hogy bizonyítottság hiányában nem állapítható meg a bűncselekmény, vagyis a hivatali visszaélés, amivel tavaly ősszel meggyanúsították. Az írásos határozat szerint viszont "a nyomozás adatai alapján nem állapítható meg bűncselekmény elkövetése". Mint írta, a főügyészség azt sugallta, hogy elkövette a bűncselekményt, csak nem tudják azt bizonyítani, ezzel szemben az írásos határozat már a bűncselekmény hiányát állapította meg.

Bár a két közlés első olvasatra valóban eltér, kiderült, hogy Gyurcsány értelmezte rosszul a "jogásznyelvet". Abban ugyanis nincs olyan, hogy "bizonyítottság hiányában", amit a vádhatóság - talán a közérthetőség kedvéért - használt korábban. A törvény több esetet megkülönböztet, amikor a nyomozás megszüntethető. Az egyik, amikor a vizsgált cselekmény nem bűncselekmény. Ez a "nem történt bűncselekmény" esete. Egy másik, amikor nem állapítható meg a bűncselekmény - ez szerepel a hivatalos ügyészségi határozatban.

Ettől még Gyurcsánynak igaza lehet abban, amit mindvégig állított, vagyis hogy nem követett el bűncselekményt, nem adott semmilyen konkrét utasítást, pláne nem jogsértésre, csupán elvi támogatásáról biztosította a munkahelyteremtő beruházást. Emiatt is élnek panasszal az ügyészségnél, kérve, hogy bűncselekmény hiányában mondják ki a nyomozás megszüntetését - erősítette meg lapunknak Zamecsnik Péter a volt kormányfő ügyvédje.

Lájkoljon minket a Facebook-on is!

Kedves hozzászólók! Szeptember elsejétől a nepszava.hu weboldalon Facebook fiók segítségével lehet hozzászólást írni. Az eddig megjelent kommentek nem lesznek elérhetők. Köszönjük!

Hozzászólások (78)

A hozzászóláshoz .

baldem 2012.07.30. 06:12
[agnes-46] [2012.júl.29. 16:21
Kedves Ágnes!
Nem érdemes a nyűvel vitatkozni. Úgy adja magát elő, mint ha polihisztor lenne, közben olyan sötét, mint a fekete lyuk. Nem tud pl.külömbségt tenni gyanusítás, vádemelési javaslat, vád és itélet között. Ő dönti el, hogy ki érti a világ dolgait, ki az aki nem. Ez hatalmas önteltségre vall. Korlátlanul hazudik. Példának:" A székház üggyel az van, hogy ugyanolyan módon találták jogilag problémátlannak, mint ahogyan Gyurcsány ügyét is". Arról mélyen hallgat, hogy az akkori és a jelenlegi főügyész a székházügyből nem is csinálhatott volna ügyet, hiszen arra kapott parancsot, hogy eltussolja, míg a Gyurcsány elleni rágalmazásra parancsot kapott, mit minden lelkesedése ellenére képtelen volt teljesíteni, hiszen nem volt bűncselekmény, ellentétben a székház üggyel. Viszont a székház ügyről senki nem mondta ki, hogy nem volt bűncselekmény, csak azt, hogy elévült. Hoppá! Ezt elhallgatja a vasverő. Hülyének nézi a másikat.Azt is szemérmetlenül elhallgatja ez a perszon, hogy a biztonság kedvéért fideszék a székházügyet évtizedekre titkosították. Tehát hazugság az, hogy a két ügyet egyformán kezelték. Jellemző rá az a bunkóság, hogy ő akarja meghatározni, hogy vitapartnere milyen felfogású, milyen az anyagi helyzete, milyen elveket vall. Tipikus fasiszta gondolkodásra valló jelek ezek. Példaként:" Önnek vagy nagyon jó volt a gyurcsányi hatalom, vagy gondolkodásra már képtelen. bocs." Vagy:"Tisztelt asszonyom én kedvenc elvtársával ellentétbnben ..."(ez is egy személyeskedés és megalázás). Vagy:"maga biztos az MSZP re szavazott és arra is fog akármit is csinálnak azok".Szóval, ez az ember olyannyira aljas, hogy legjobb szóba sem állni vele. A legnagyobb bűne, hogy hazudik és tudja is, hogy hazudik.


zsuzsa43 2012.07.29. 20:00
[vaskovacs] [2012.júl.29. 19:31]
"Rádió és tv műsorok mentek, hogy ez bizony csalás." A média megnyilvánulásai nem nagyon érdekelnek!! Ha Gyurcsány nem állt ki a "nép" elé, annak biztosan volt oka. Ki tudja? Lehet pont az, hogy a fidesz nyerjen és véglegesen leírja az ország népe eme diktatúrát!!!

Mi az amit én akarok? Szeretném, ha több kisebb párt bekerüljön a parlamentbe!!! Szeretném, ha minden magyar választópolgár elmenne szavazni, és tudjon is kire szavazni!!! Mindenki szavát lehessen hallani a parlamentbe, mert ez lenne az igazi demokratikus parlament. Hajrá DK, LMP.... stb kicsi pártok!!!! A nagyok menjenek a levesbe :))))) Saját érdekünkben igenis regisztráltatni kell mindenkinek.
vaskovacs 2012.07.29. 19:31
zsuzsa43 "Hiányoltam akkor is, és most is, hogy kinyilvánítsa az ország előtt!!! Remélem ez mihamarabb bekövetkezik." Ugyan Zsuzsa . Majd elmondja, hogy scaltak? Nem nem. Éppen azt bizonygatták, hogy ez tkp nem csalás 8minthogy többen ennek értékelték) Rádió és tv műsorok mentek, hogy ez bizony csalás. Csakhogy nem minősítették jogilag annak a választók félrevezetésést. Ebből is látható, hopgy kishazánkban elég érdekes a jog. " Az LMP politikája még mindig nem jelent egy irányt számomra, kapkodnak!!!" Igen, van amiben nem értek velük egyet én sem,. de főirányban ökológiai párt és imponáló, hgy annak ellenére nem keresnek érdekszövetséget, hogy így nem kerülnek hatalomra.
""de aztán konzervatív lett" Nem konzervatív, hanem diktatórikus!!! " Nos igen, van benne valami. Végigviszi amit akar. " hacsak nem a hatalom megszerzése és megtartása a kizárólagos célja!! :)))) " Igen ez is az egyik célja. Éppen ezért kell el,menni majd választani még akkor is , ha regisztrációhoz kötik a részvételt.


vaskovacs 2012.07.29. 19:27
[zsmtxx ezek nem értelmetlen szövegrészletek, hanem a lényeget kifejező mondatok.
vaskovacs 2012.07.29. 19:25
zsmtxx] Gyurcsányra vonatkozott és nem Önre.
zsmtxx 2012.07.29. 18:58
[vaskovacs] [2012.júl.29. 15:23]

Tisztelt vaskovács!
Ha valaki egy nekem írt válaszban azt írja - idézőjelek nélkül - , hogy: Ön egy olyan gazdasági átalakulás révén..., joggal gondolhatom, hogy az "Ön" jelen estben én vagyok. (Ha én írom egy Önnek szánt válaszban, hogy Ön, Ön kire gondol? Nem magára?)
Miért kéne nekem bármilyen nyílt vevélből, idézőjelek nélkül - nem is biztos, hogy pontosan - idézett félmondatokat ismernem?
Természetesen távolról sem vagyok azonos Gy. F-el. Ha Önnek az okoz kielégülést, hogy valaki nem érti az egymás után dobált mondatainak zagyvaságát, remélem elégedett! Én arra szoktam törekedni, hogy a beszélgetőpartner megértse a gondolataimat, de persze el tudom fogadni azt is, hogy valakiből csak dőlnek az értelmetlen szövegrészletek. Már látom, hogy Ön ilyen!
Ez esetben viszont nem én vagyok az Önnek alkalmas vitapartner! Sok sikert a további - kommunikációnak látszó - megnyilatkozásaihoz, de én nem találgatnám tovább a kusza gondolatait. (Majd ha azt írja, amit gondol, talán szót ért a környezetével.)

zsuzsa43 2012.07.29. 18:22
[vaskovacs] [2012.júl.29. 17:37]
"szerencsétlenségére kiszivárgott" Hiányoltam akkor is, és most is, hogy kinyilvánítsa az ország előtt!!! Remélem ez mihamarabb bekövetkezik. Az LMP politikája még mindig nem jelent egy irányt számomra, kapkodnak!!!
"de aztán konzervatív lett" Nem konzervatív, hanem diktatórikus!!! Ha Orbánt látom a képernyőn azonnal átkapcsolom.
" nála a választók tudták , hogy mit akar" Én a mai napig nem tudom mit akar, hacsak nem a hatalom megszerzése és megtartása a kizárólagos célja!! :))))
vaskovacs 2012.07.29. 17:37
zsuzsa43 kedves Zsuzsa, nem mondta ki, hogy hazudtunk, vagyis kimondtam, de kik előtt? azok előtt akik azt tudták. nem a nép előtt vallotta be. szerencsétlenségére kiszivárgott. ezután indúlt meg a nagy tiltakozáshullám. ekkor szorosra zártak az mszp-sek gyurcsány mögött. hűségnyilatkozatot tettek, vasmarokkal fogták a hazugsággal szerzett hatalmat. tehát sokszor halljuk, hogy ez igazságbeszéd volt. akkor lett volna az, ha a tv-ben mondja el és ezután lemond. azonban nem ez volt , a beszédet a saját csapata előtt mondta el, akik tudták, hogy mi a hylezet. nekik ez nem volt új. "Szerintem Orbán18 éve hazudik folyamatosan. Nem azt a politikát adja, melyet megismertem rendszerváltáskor" Orbánék, vagyis a Fidesz a rendszerváltozáskor liberális volt, de aztán konzervatív lett. ez nyilván abból adódott, hogy belátta, melyik irány a sikeresebb. nem tudjuk, mikor volt őszinte. irányt váltott kezdeti önmagához képest, de nála a választók tudták , hogy mit akar. "Jelenleg az egyetlen Gyurcsány politikája" Ez egyáltalán nem így van. Van pl. az LMP és még egy csomó más aki most nincs a parlamentben. "Én a rasszizmus minden formáját elutasítom, és sokszor felteszem a kérdést; hova jutott ez az ország, zsidózunk, komcsizunk, cigányozunk. " Ezt mondja az LMP is.
zsuzsa43 2012.07.29. 17:16
[vaskovacs] [2012.júl.29. 16:28]
Kedves vaskovács! Lehet, hogy Gyurcsány hazudott, de mégis ő volt az első aki, kimerte mondani;-hazudtunk......
Szerintem Orbán18 éve hazudik folyamatosan. Nem azt a politikát adja, melyet megismertem rendszerváltáskor. A fideszre már 94-ben nem szavaztam, helyette az szdszre, utána az szdsz is elkur....ult, maradt az mszp. Sajnos ők voltak akik a legjobb alternatívát adták. Jelenleg az egyetlen Gyurcsány politikája, ha ő és a pártja a következő két évben nem hazugságokra építkezik, és alternatíváit be is tartja az elkövetkező években, akkor én maradok a szavazójuk. Hozzám jelenleg ő-ők állnak a legközelebb. Én a rasszizmus minden formáját elutasítom, és sokszor felteszem a kérdést; hova jutott ez az ország, zsidózunk, komcsizunk, cigányozunk. A fidesz jelenleg hivatalosan nem utasítja vissza, sőt még segít is ebben. Elszegényíti még jobban az ország polgárait, ráadásként. Soha ennyi szegény ember nem volt az országban, mint most.

Nem Gyurcsány hibás mindenért! Húsz éve a parlamentből ki nem kerülő politikusok az igazi bűnösök!!!! (Mint, tudjuk sokan a háttérbe vonultak a politika elkur...ulása miatt)
vaskovacs 2012.07.29. 16:28
agnes-46 én tudom, hogy nem fogom meggyőzni. nem is akarok. a DK nyilván Ön is tudja nem lesz nyerő. Nem fog kellő szavazatot kapni ez előre tudható. de mindemellett az érdekel engem, hogy mi a fenéért tetsuzik azt gondolni, amit. ezt szeretném megérteni , de nem megy. illogikus.
vaskovacs 2012.07.29. 16:26
agnes-46 Kedves Ágnes az SZDSZ sajnos még rosszabb választás. Politikájuk (egy két kivételtől eltekintve) a szabadosság,. A DK-t választja? Maga szerint "demokratikus" az a válaszási mód, ahogy hatalomra kerűltek Gyurcsányék? "Titkoltuk, mire készülünk" Emlékszik? Ez demokratikus? Ez éppen a demokrácia paródiája. És még ők nevezik magukat demokratikusnak. Nem érzi ezt 2furcsának"? Göbbelsi politika.
agnes-46 2012.07.29. 16:21
Vaskovács úr! Erős tévedésben van,-- egyszer szavaztam az M.SZ.P-re, 2010-ben, mivel számomra nem volt más alternatíva. Az összes szavazatomat 1990-től kezdve az SZ.D.SZ. kapta. Most, hogy Gyurcsány végre ott hagyta őket, legalább szivem szerint választhatom a D.K.-t. Ennyit az M.SZ.P FÓBIÁMRÓL.
vaskovacs 2012.07.29. 15:38
Tisztelt Miniszterelnök úr!

A minap Ön Jávor Benedek úrhoz címzett nyílt levelet tett közzé, amelyben egyebek mellett azt veti az Önökkel együttműködni nem kívánó frakcióvezető szemére, hogy erkölcsi alapon utasítja el az ellenzéki összefogást, s nyilvánvalóvá teszi, hogy Ön nem érti ezeket az erkölcsi megfontolásokat. Levelében hosszan mentegeti miniszterelnökségének megkérdőjelezhető döntéseit, s ezzel azt a látszatot kelti, mintha az Ön ellen felvethető morális kifogások főképp kormányzásának időszakához kötődnének.
Tisztelt Miniszterelnök úr, Ön téved. Az Önnel való együttműködést sokkal komolyabb problémák miatt kell elutasítania a magyar demokratáknak, mint amikre levelében reflektál. Engedje meg nekem, hogy röviden összefoglaljam e kifogásokat! Bár Jávor úr nevében természetesen nem nyilatkozhatok, nyílt levelének tartalmát egy tegnapi interjúban Ön közpolitikai kérdésnek nevezte, s ezzel mintegy nyilvános vitára invitálta a magyar társadalom sorsa miatt aggódó közszereplőket. Engedje meg tehát, hogy én, mint egy aprócska pontja hazai közéletünknek, én, mint aki kezdettől fogva és a leghatározottabb módon ellenzem a demokratikus erők olyasféle összefogását, amit Ön képvisel, hozzászóljak e vitához, s elmondjam, miféle kifogások miatt tartom elfogadhatatlannak az Önnel való együttműködést. Igyekszem tárgyszerűen és demagógiától mentesen fogalmazni, és próbálom kerülni azt,hogy Önt személyében, emberi méltóságában sértsem meg, ám ezzel együtt is nagyon sok olyan témát leszek kénytelen elővenni, ami Önt bántani fogja. Ezekért előre is elnézését kérem. Tisztelt Miniszterelnök úr, Ön a nyolcvanas években egy elnyomó, diktatórikus rezsim ifjúsági szervezetének egyik legfelső vezetője volt. Ön olyan rendszert szolgált, amelyet egy idegen hadsereg tartott fönn, és amelynek értékvilága, társadalomképe, politikai hitvallása szöges ellentétben áll mindazzal, amit mi elfogadhatónak, jónak és derekasnak tartunk. Ez a rendszer árulással, gyilkosságokkal, emberi egzisztenciák eltiprásával került hatalomra és maradt fönn Magyarországon. Mi, mai magyar demokraták, ezzel a rendszerrel, e rendszer hajdani képviselőivel semmiféle közösséget nem vállalhatunk.Tisztelt Miniszterelnök úr, Ön a nyolcvanas kilencvenes évek fordulóján kialakult, úgynevezett spontán privatizáció egyik legsikeresebb haszonélvezője volt. Ön egy olyan gazdasági átalakulás révén vált vagyonossá, amely átalakulás – bár jogi értelemben ma már nem kifogásolható – erkölcsi tekintetben a tolvajlással egyenértékű. Ön azok közé tartozik, sőt azoknak szimbolikus súlyú alakja, akik a spontán privatizáció során, a közakarat megkerülésével, a bürokratikus és technokrata hatalmi elittel ápolt politikai és családi kapcsolatait kihasználva magánvagyonná tették a közvagyont. Mi, mai magyar demokraták, mint szükségszerű történelmi folyamatot, tudomásul vesszük ezt az átalakulást, de nem vállalhatunk közösséget annak kétes becsületű szereplőivel.Tisztelt Miniszterelnök úr, Ön a kilencvenes években,jTisztelt Miniszterelnök úr, az Ön által képviselt politikai formáció sok tiszteletre méltó kezdeményezést mutat föl, programjuknak számos olyan eleme van, amely elfogadható, vagy komoly vita alapja lehet. Mindazonáltal az Ön által hirdetett ellenzéki összefogás nem e programpontok alapján áll, hanem legfőbb célnak, már-már profetikus feladatnak Orbán Viktor és a Fidesz-hatalom leváltását tekinti. Az Ön egész politikai pályafutását végig kíséri ez az oppozíció, az Ön közéleti küldetése, legfontosabb önmeghatározása – számunkra úgy tűnik – az Orbán Viktorral való szembenállás. Ön most ismét azt állítja, hogy Orbán Viktornál rosszabb miniszterelnöke nem lehet az országnak, a Fidesz-kurzusnál szörnyűbb berendezkedést elképzelni is nehéz, ezért szükséges, sőt minden valamire való demokrata számára elsődleges kötelesség az összefogás az orbáni hatalommal szemben. Önnek azonban meg kellene értenie, hogy számunkra, mai magyar demokraták számára a Fidesszel való szembenállás csak másodlagos kérdés. Mi elsősorban azt a rendszert kívánjuk átalakítani, amely kitermelte ezt a valóban nyomasztó kurzushatalmat, mi elsősorban azokat a folyamatokat akarjuk megfékezni, amely az összeomlás szélére sodorta társadalmunkat, mi elsősorban azzal a politikai hitvallással állunk szemben, amely e tragikus végkifejlethez vezette hazánkat. És Önnek jól meg kell értenie, hogy mindannak, amivel mi szemben állunk, Ön éppen olyan fontos szereplője, jelképes alakja, megtestesítője, mint Orbán Viktor. Mi, mai magyar demokraták csak úgy tudunk nemet mondani a Fidesz-hatalomra, ha egyúttal nemet mondunk mindarra, amit Ön képvisel. Kérem, értse meg: az ellenfelem ellenfele nem a barátom!


Gyurcsány Ferenc nyílt levele elolvasható itt: http://www.facebook.com/notes/gyurcs%C3%A1ny-ferenc/lev%C3%A9l-j%C3%A1vor-benedeknek/338110256221443

vaskovacs 2012.07.29. 15:25
Egészen biztosan valamennyi mérföldkőnél a meggyanúsított volt kormányfő gondoskodni fog arról, hogy minél nagyobb médiafelületet lefoglaljon. A nagy zajban azonban kevés szó esik magáról az ügyről, a King’s City beruházás tervéről. Nyilván egy büntetőeljárásban már nem az alapprobléma lesz érdekes, hanem a konkrét vád részletei. Jogi értelemben ugyanis semmiképp nem bűncselekmény a Velencei-tó partjára, a Velencei Madárrezervátum mellé gigantikus kaszinót építeni. A politika azonban a szimbólumokból ért. A King’s City projekt pedig egy látványos, többrétegű szimbólumcsomag volt. Akit érdekelt, már rég meghozta a maga politikai ítéletét.

vaskovacs 2012.07.29. 15:23
zsmtxx nem hinném, hogy maga egyenlő Gyurcsánnyal, mert ha egyenlő lenne vele, akkor nem írna először egyes szám első személyben "úgy gondolja - ennyire tisztában van a vagyoni helyzetemmel !!! Vegyen már vissza egy kicsit és térjen a tárgyra!!!" majd később : "Törődjön bele, hogy Gyurcsány által elkövetett bűncselekmény ténnye nem nyert bizonyítást": Továbbá ismernmie kell ezt a szöveget, ha azonos Gy.F-el, hiszen az korábban nyílt levélként napvilágot látott (Nyílt levél Gyurcsány Ferenchez) "A bűncselekmény ténye nem erkölcsi kérdés!" Az nem , de vannak erkölcsi kérdések. Ezeket a szocik nem értik. "ne gyártson az erkölcsről új elméleteket csak azért, hogy a "bűncselekmény" fogalmát - önigazolás képpen - más jelentéssel ruházhassa fel!" Ez nem új elmélet. "nem is kívánok Önnel tovább diskurálni" Ez remek. A szöveget már ismerhette, így nem velem diskurált, ha maga egyenlő Gyurcsánnyal. Gyurcsánnyal nem kívánnak együttműködni az ellenzékben sem. Ez nem véletlen.
zsmtxx 2012.07.29. 15:12
[vaskovacs] [2012.júl.29. 12:49]
"Ön egy olyan gazdasági átalakulás révén vált vagyonossá, amely átalakulás – bár jogi értelemben ma már nem kifogásolható – erkölcsi tekintetben a tolvajlással egyenértékű."

Igazán örülök a magabiztosságának, hogy - úgy gondolja - ennyire tisztában van a vagyoni helyzetemmel !!! Vegyen már vissza egy kicsit és térjen a tárgyra!!!

1. A bűncselekmény míndíg "kifogásolható" jogi értelemben, legfeljebb - ha elévült - nem bűntethető! A bűncselekmény elkövetésének ténye az elévülés után is megállapítható!

2.A bűncselekmény ténye nem erkölcsi kérdés! Vannak cselekmények, ami erkölcsileg elítélhető, de ettől még nem válik "bűncselekménnyé", vagy nem ettől válik azzá!

3. Hozzászólásaiból kitúnik, hogy Ön - sokad magával - mindenképpen "bűncselekmény" elkövetőjeként szeretné látni Gyurcsányt. Javaslom várja meg, hogy a "bűncselekmény" ténye - ha volt ilyen - igazolódjon be, mielőtt ilyen határozott kijelentéseket tesz. (A tény nem évül el, csak a büntethetőség!)

4. Megkérném, ne gyártson az erkölcsről új elméleteket csak azért, hogy a "bűncselekmény" fogalmát - önigazolás képpen - más jelentéssel ruházhassa fel! Törődjön bele, hogy Gyurcsány által elkövetett bűncselekmény ténnye nem nyert bizonyítást!!! (Utálja csak nyugottan tovább Gyurcsányt azokért amit tett és elégedjen meg azzal. Nem kell ehhez "bűncselekmény!)

(Ön viszont - fent idézett mondatával - közel van a bűncselekmény elkövetéséhez, így nem is kívánok Önnel tovább diskurálni, mert a végén még Ön nem csak "erkölcsileg lesz mindenképpen elitélendő"!)
vaskovacs 2012.07.29. 14:59
[agnes-46 maga biztos az MSZP re szavazott és arra is fog akármit is csinálnak azok. Biztos nem zavarja ebben majd az amit tóbiás József elvtárs mondott, hogy az MSZP-ből távozott a gyurcsányizmus (amikor kilépett Gyurcsányocska bácsika).
vaskovacs 2012.07.29. 14:53
[agnes-46 Önnek vagy nagyon jó volt a gyurcsányi hatalom, vagy gondolkodásra már képtelen. bocs.
vaskovacs 2012.07.29. 14:51
agnes-46] [2012.júl.29. 14:23]

Tisztelt asszonyom én kedvenc elvtársával ellentétbnben nem a maga félrevezetésést kívánom elérni. Megtapasztaltam, hogy vannak olyan szocik, akinek mondhatnak bármit, elvehetik a juttatásaikat stb. stb. mindent megcsinálhatnak velük, akkor is azt mondják a "kedvencüknek", hogy hajrá! 'Koromnál és meglehetősen sokrétű tapasztalataim alapján" van ez. Így bizony! ,Maga az a tipus, akinek Gyurcsány a becsület mintaképe. Az aranyos Fletó. Hát nem így van pedig. Én nem magánál próbálkozok. Félreértett. Nem magánál próbálkozok, hanem beírásokra reagálok. A magához kapcsolt beírás elképesztett. " Egyébként, ha jól emlékszem, a spontán privatizáció leginkább az Antall kormány alatt csúcsosodott ki a legnagyobb mértékben, és nem igazán a volt M.SZ.M.-pés káderek voltak a leginkább kedvezményezettek." Na igen, Antall kezdte, de az MSZMP-s elvtársak igencsak .... Gyurcsány, Nagy Imre, kapolyi soroljam? " Mi van a székház üggyel?----csak hogy abból az időből szemezgessek." A székház üggyel az van, hogy ugyanolyan módon találták jogilag problémátlannak, mint ahogyan Gyurcsány ügyét is.- Nagyon helyesen kérez erre, mert az se volt kóser, de ennek a kérdésnek van egy mellékzöngéje. Emlékszem, hogy Gyurcsány ügyébek piszkálásakor Pál Tibor elvtárs felállt és azt mondta, hogy Orbán is meggazdagodott. Mintha az egyik disznóság mentené a másikat. " Persze az lenne a legjobb, ha olyan oldalakra menne téríteni ahol lehet némi reménye, valaki elhiszi azt ami az (állítólag) az Ön meggyőződése, és ehez sok sikert kívánok. " Asszonyom Ön téved. nem térítek, csak igazságot írok. Maguk ahhoz viszont vakok. Jól tudom, hogy hiába írom le, hogy az ég kék, akkor is azt mondjják,. hogy zöldf, ha Gyurcsány mondta. Gyurcsány Ferenc elvtárs a nyolcvanas kilencvenes évek fordulóján kialakult, úgynevezett spontán privatizáció egyik legsikeresebb haszonélvezője volt. Ön egy olyan gazdasági átalakulás révén vált vagyonossá, amely átalakulás – bár jogi értelemben ma már nem kifogásolható – erkölcsi tekintetben a tolvajlással egyenértékű. a spontán privatizáció során, a közakarat megkerülésével, a bürokratikus és technokrata hatalmi elittel ápolt politikai és családi kapcsolatait kihasználva magánvagyonná tették a közvagyont.a kilencvenes években, jelentős vállalatvezetőként és cégtulajdonosként egyike volt azoknak a gazdasági szereplőknek, akik kialakították és fenntartották a hazai gazdaságpolitikára rátelepedő, az államon élősködő, a közvagyont dézsmáló gazdasági elitet.vállalkozásaival kapcsolatban olyan eseményeket tárt fel az oknyomozó újságírás, amelyek bár jogilag elévültek, azért egyértelműen jogellenesek voltak, illetve olyan határterületeken mozogtak, amelyek, ha törvényi értelemben nem is, erkölcsileg mindenképpen elitélendőek.





agnes-46 2012.07.29. 14:23
Vaskovács Úr! Koromnál és meglehetősen sokrétű tapasztalataim alapján, higyje el nem könnyű engem félrevezetni. Ezt még Ön sem tudja elérni, de talán próbálkozzon másnál. Egyébként, ha jól emlékszem, a spontán privatizáció leginkább az Antall kormány alatt csúcsosodott ki a legnagyobb mértékben, és nem igazán a volt M.SZ.M.-pés káderek voltak a leginkább kedvezményezettek. Mivan a többiekkel? Mi van a székház üggyel?----csak hogy abból az időből szemezgessek. Persze az lenne a legjobb, ha olyan oldalakra menne téríteni ahol lehet némi reménye, valaki elhiszi azt ami az (állítólag) az Ön meggyőződése, és ehez sok sikert kívánok.